i like the way make me laugh even i wanna smile welcome to my blog have fun

Monday, February 14, 2011

CABANG HATIKU MASIH BERBUNYI

Ketika rembulan bercahaya,
kau dan aku pernah bernama kasih,
kita telah bersama sama menjelajahi kemanisan hidup..
Aku mengenalimu begitu juga kau menyayangiku,
namun satu saat dahulu telah mengubah segalanya,
kau ku tinggalkan walaupun dirimu sukar melepaskanku,
Kau tidak ku peduli dan aku mempersiakan hidupmu,
kini aku mula sedari,
tidak semuanya indah tanpa kehadiranmu,
mataku masih bisa menghidupkan nadiku,
deriaku masih bisa mendengar,
namun hatiku mati tanpamu,
kerana cabang hatiku masih berbunyi namamu,
baru aku sedari kau begitu bererti buatku...

                                                       P/s ;








Love Graphics

No comments:

Post a Comment