i like the way make me laugh even i wanna smile welcome to my blog have fun

Thursday, April 14, 2011

apa dia ?

assalammualaikm , 
  hey there ! :)



  argghh ! masalah ! masalah ! sungguh tidakk keruan jadinya . nak tao masalah apa takk ? 




                                     
                                              jeng ! jeng ! jeng !

the problem is tidur . hah ! tidur laa masalah dia . napa , tamo caya ka ? caya saja laa . opss ! mepek ag . haha . BUT seyes sih ! aku skunk hard gylagyla na tidur . aku pun tatao kenapa , mengapa , apakah , bagaimanakah ini semua TERjadi . tengok ! ayat tanya dh kuar dah . suda lama tidakk buad esei m'gunakan gaya bahass yg betui . oppss ! TERsasul ag . hah ! back to my problem , hah ! aku pun tatao laa . eventhough aku ngantok gylagyla sampai tak bole bkak mata , tp still ta bole nak tidur walaupun aku dk pejam mata . usaha tao nak tidur . duatiga jam jaa tidur tuh pun tidur ala-2 ajak-2 ayam . di tmbh plak aku ta tidur ptg skunk nie ag laa BERtambah ngantok . tp tuh laa , still tak bole na tidur . kalo ta tidur tak ada sbarang effect tapa gak , tp nie bkn setakat tak bole tidur , tp nan pala_2 aku sekali dok penink . penink sekejap tapa . nie tak , dari pagi smpai ke malam plusplusplus abesh lebam mata aku . tengok ! dh tak comey dh . sapa nak jwb ? anda ? anda ? atau anda ? haha . TOLONG laa hamba !!





tapi tidakk mnegapa . maybe hanya semantara saja . ngakk apa-apa sih .





btw , now aku dh obses kt something . nak tao taa apa dia . hmm , apa dia hah ? anda nak tao kaaa ?  * sedang BERusaha buad kalian BERdebardebar * haha . mepek suda ! okeyy laa tamo panjangpanjang kan cita , aku tga obses nan depa nie 
haha . nie laa yang aku dok obses skunk WAI RAI &&& FRESHIE HIGH SCHOOL .  act aku dh obses lama dah since aku sekolah rendah ag . ala , zamanzaman kanak-2 riang gitu . yala , kan cita nie men kt Malaysia dulu . ingat takk anak-2 sekalian . haha . tapi kejap jaa obses time tuh . but now once  again  i been obses to them .  really crush kawkaw punya !!
tapi one jaa problem dia , if tada suibtitle memang dasar aku tak faham punya . BUT nasib bek aku dh tgok cita dia sbelom nie . so tak susah laa nak m'mahaminya . yang lagu aku upload kt fb tuh memang dasar aku ta faham laa coz tada suibtilte smpai bobot komen kt citu . haha . but another song aku faham laa coz antara kalian ada put suibtile kt citu . hoho










p/s ; dulu malaysia dah tuh indonsia den korean andandand now thailand . pas nie apa lak ?
      philipine ? singapore ? taiwan ? japan ? or africa ? ahaha  . wahh ! dasar pecah rekod nanti . ahha
  * industan mood suda masok . jai ho0 ! *

5 comments:

  1. zaman kegemilangan thailand tok ang :)

    ReplyDelete
  2. haha . hala . adikk + mak aku asyik layan korean jaa . so adalah bek aku lyn len dari yg len . alih-2 adikk aku pun join jugakk . so apa bole buad :)

    ReplyDelete
  3. ; bhahaha :D , layan jea laa ~ tp bukan ang minat indon kea ?

    ReplyDelete
  4. well ! ak en universal . semua aku lyn . juz yg pop2 nie ak kureng ckit . bhaha

    ReplyDelete
  5. ; yah ! bgus-2 . anda layak tok mnjady 1worldmusic fan :)

    ReplyDelete