i like the way make me laugh even i wanna smile welcome to my blog have fun

Saturday, April 16, 2011

oh lala :)

hey there ! 
      monink ! monink !
    
emm , ouh yah ! aku totally now suda ada kat . . . . . . jeng ! jeng ! now tao ta kat mna ? ad kat . . . . .






                                      KUALA LUMPUR

haha .  a'ah . now aku suda ada kat KL laa . malam tdy pkui 11.50 something laa kat-2 kui 12 tga mlm laa aku smpai kt KL . so smpai-2 pun penat laa nan perut pnya lapar smua pakat ada laa . nasib bek laa pacekk aku sorang nie beli nasi goreng kampung . so apa  ag , aku dengan penuh rasa excited telah melahap nasi goreng kampung TERsebut dengan penuh semangat kelaparan yg meninggi dan semakin MENbuak-2 . ahha . apa mcm ayat gaya bahasa aku ? ada mantap ta ? haha






ouh , yah ! akhirnya aku dpt gak tgk video yg telah di arahkan oleh saudara FAQUL QARREM . walaupun aku TERpaksa tgok video tuh lam keadaan TERsekat-2 laa . besa laa . LOADING dia fuhh lambat nakk mampos ! MENyakitkan hati btoi laaa . grrrr ~




p/s ; still ta abeh ag tgk video tuh . somebody help me !!!

No comments:

Post a Comment