i like the way make me laugh even i wanna smile welcome to my blog have fun

Sunday, April 10, 2011

outting + sick ^__^

hey there  ! assalammualaikum :) 

hah ! hari ini hari AHAD bersamaan 10.APRIL.2011 . so maknanya aku outting nan member aku laa . akhirnya , finally ! jadian jugakk yah ^__^ 


seperti yg dijanjikan , aku selaku fatiha bersama-sama membernya , alyna bobot , faha sygg , aida azhari , faqul qarrem , danial husaini , muhd helmi andandand  yazid telah bergerak menuju ke sini !!



                                      QUEENSBAY MALL 

ahha . kami b'satupadu b'ramairamai m'yerang pusat mall sperti berikut . ahha . mcmmcm yg kami buad . ahha . 1st things is kami p beli ticket wayang . dh belibeli tuh , perut pun dah menyanyikan pelbagai irama seperti rock , kerongcong , dangdut pun ada . ahha . * gaya bahasa mesti mao ada ;P . then kami p m'lantakk kt . . . . . 
                        
jeng3 ! ini laa tempat dy ! yummy ! yummy ! aku andandand ALYNA BOBOT telah b'sepakat nan mkn nandos . dy mcm taotao jaa yg aku nie nak mkn nandos . sygg hg :) ehhe . but mulamula tuh FAHA dandandan FAQUL tamo mkn kt c2 . depa ckp nak mkn pizza laa , mcd laa . mcmmcm laaa . tp tuh laa , ALYNA nie dh ckp nan worker kt sana . so nak tak nak depa t'pksa join kami laa . ahha . nak tak nak kena makan jugaakk laaa . memang bes laaa . aku share makan nan YAZID . kami samasama kuar dwet tuk mknan kmi pilih tuh :)


then kami pi laa tgk wayang coz wayang start kui 14.35 bersamaan 2.35 ptg n cita yg kami tgk is cita 
                               DILARANG MASUK  
grrrrr ~ cita borink nak mampos . sebab cita nie laa aku kena camdek terok nan depa . alaaa , mana aku nak tao . tgk iklan mcm bes . pstuh baca paper filem tuh bes . tapi lastlast hampeh ! sebab HANG laa , aku kena camdek teruk . tuh baru secara face - face . belum aag kt facebo0k . mmg lagi teruk laa . haish ! tapatapa , t depa penat depa dyam laa . haha . 

btw guys sorry . aku seyes tak tao ;( CINABENG punya gamba . gggrrrrrr ~



pastu teruk kena , kami p mulakan operasi KEBABO0MM kami . SHOPPING time !! ahha . wow ! the best moment tao . ahha . aku beli baju n tali pinggang . baju aku beli 3 . hala . dh 3=RM50 . apa ag . dua tuk aku , satu tuk adek aku . so total duacampursatu nan 3 . hah ! sama tak ? ahaha .


andandand then kami go to beli donut at J.CO . haha . wow ! cantekk gyla aku tgk donutdonut tub . ehehe . pastu kami p lepak sat kt tepi pantai . sembangsembang . andandand ag sekali aku kena camdek sal wayang ! argghhh ! sabar jaa laaa . lastly , kami semua pun balik . yang best semua ikodd AIDA antar aku balik kt umah aku . TERharunya . ahha . tapi yg tak best tuh , balikbalik teros aku DEMAM !!! :(



; thnx guys yah for this day , this time dandandan this moment .sgt m'hargainya :)




p/s ; walaupun agak kecewa pasal wayang tadi , aku a.k.a SEPET takkan b'putus asa untuk tengok lagi wanyang cita melayu kerna aku mahu m'majukan filem-filem tempatan . ahha *tak bole bla*




 

4 comments: